wtorek, 15 stycznia 2013

Gratulerer med dagen!

13th of January!

Moje dziewcznki miały 13 stycznia trzynaste urodziny! Whoop, Whooop ! Świętowałyśmy to w chińsko-japońskiej restauracji "Mikado". Było naprawdę smacznie! Każdy z nas miał wykupiony buffet i mogliśmy brać ile chciałyśmy i co tylko chciałyśmy! W życiu taka pełna nie byłam! Jeśli mam być szczera to spórbowałam prawie wszystkiego  (a było tego dość sporo) i tak naprawdę wszystko mi smakowało! Krewetki czy kurczak w cieście, różne makarony w sosach słodko-kwaśnych z warzywami, czy też ryż smażony/gotowany z warzywami / bez, sushi, różnego rodzaju mięsa, surówki czy sałatki, Ostanio nawet się przekonałam do sushi!!! I zaczęło mi naprawdę smakować, wszystkoby było super, gdyby nie moja alergia na sos sojowy. Przed przyjazdem do Norwegii, nie używałam dużo soli, nie byłam również fanką sosu sojowego, który jest teraz jednym z moich ulubionych i jest również okropnie słony. Same produkty takie jak chleb czy masło są znacznie bardziej słone w Norwegii. I niestety taka duża dawka soli źle wpływa na moją cerę i niesamowicie mnie wyspuje... Już teraz jest lepiej i staram się uważać na to co jem, przedewszystkim odstawiłam sos sojowy (ubolewam niemiłosiernie)...



 Prezenty ode mnie dla dziewczynek : poduszka One Direction, papiloty i odżywka do paznokci.


Prezenty od Tali dla Leaonie i od Leonie dla Tali


i przepyszne ciasto urodzinowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz