piątek, 27 kwietnia 2012

Łiiiiiiiiiikend!

Ten  weekend zapowiada się całkiem dobrze. Po pierwsze przyjeżdżają dzisiaj dziadkowie z Australii do mojej rodziny goszczącej i uwaga zostają na trzy miesiące... Mam nadzieję że będę miała okazję szlifować swój angielski! haha  Moja host mama powiedziała że pewnie będę miała z tego tytułu mniej obowiązków i nawet dostanę parę wolnych dni więcej także na razie jestem optymistycznie nastawiona! Dzisiaj jadę szukać mojego nowego laptopa! Sama nie wiem jaki w końcu mam kupić. Za dużo opcji...
Cieszę się na ten weekend ponieważ ostatnio dużo pracowałam. Dawno nie widziałam się z dziewczynami no chyba że uwzględnię szybką kawę w mieście w środę. Mam zamiar iść razem na imprezę w tę sobotę.  Już się nie mogę doczekać!

Miłego weekendu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz