poniedziałek, 14 maja 2012

just curious when will the rain season stop?

Jutro mam egzamin z języka norweskiego na poziomie A1 nothing special :P Wczoraj uczyłam się trochę dzisiaj nie mogę się zebać jeszcze mi zostały z trzy działy, nie tak źle. Nie rozumiem tylko dlaczego egzamin mam jutro, jeśli to nie jest koniec kursu, przed nami jeszczw pięć spotkań po 3,5 h each. Także trochę materiału nam zostało... ale chyba powinnam się cieszyć, co nie?:)
Z moją host rodziną układa się nawet spoko, po ostatniej rozmowie dużo się zmieniło, każda z nas stara się by było lepiej. Jestem ciekawa, jak dalej będzie, ale trzymam kciuki!
Ostatnio się poczułam naprawdę homesick i nie wiem zupełnie dlaczego. Wyjechałam z Polski pod koniec maja tamtego roku i jeszcze nie miałam, tak silnej tęsknoty. Zostało 49 dni i lecę do Polski na Heineken Opener Festival! yeaaaaa! A potem mam nadzieję, że uda mi się zrobić prawo jazdy! i zadecyduję czy lecę do USA czy nie.. i pod koniec lipca wracam do Norwegii do mojej host rodziny.
Ciągle padaaaaaaaa... "just curious when will the rain season stop...
-Never... " Norway is such a beautiful country that God decided to wash it everyday!"" hahha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz