niedziela, 13 maja 2012

Takie tam ciekaowstki odnośnie alkoholowo-imprezowego prawa w Norwegii.

Wczoraj byłam na imprezie z Sofią! W sumie same pojechałyśmy bo inne dziewczyny jakoś się rozmyśliły, a Sally była chora. I tu pojawił się problem bo zawsze imprezy zaczynałyśmy u Sally, kupowałyśmy winko i takie tam. No, a wczoraj, co by to zrobić? Na zewnątrz było ziiiiiiiiiiimno... Owszem kupiłyśmy sobie winko i wlałyśmy do plastikowych butelek i usiadłyśmy na ławce i sobie spokojnie popijałyśmy. Picie w klubach jest totalnie nieopłacalne... za małe piwo płacisz 40 zł, także byłyśmy zmuszone do tego aktu desperacji, ale szczerzę mówiąc, znowu poczułam się, jak nastolatka ha ha ha było naprawdę zabawnie. Później poszłyśmy do Beverly, uwielbiam ten pub i nie tylko ja przez, co jest niesamowicie tłoczno tam :( Poznałyśmy tam kilku sympatycznych Norwegów, z którymi poszliśmy do Gossip później i tak jakoś sobie zleciała cała noc. Z racji tego, że mam 20 lat imprezę musiałam zakończyć o godzinie 2 w nocy. Mogłabym kontynuować zabawę w innym klubie, gdybym miała 21 lat. Myślałam, że takie rzeczy tylko w USA, ale nie...
Taka ciekawostka, jeśli masz 18 lat w Norwegii możesz wejść do niektórych klubów, do których wpuszczają od 18nastego roku życia, ale takie oto kluby zamykają 1:30-2 w nocy, możesz również kupić alkohol typu piwo lub wino. Jeśli masz w Norwegii skończone 20 lat, możesz wejść do klubów, do których wpuszczają od 20 roku życia i uwaga możesz kupić alkohol typu wódka, ale i tak twoje imprezy kończą się pomiędzy 1:30 a 2 w nocy. No cóż, jeśli masz skończone 21 lat masz większe pole manewru, jeśli chodzi o kluby, ale są i takie do których wpuszczają od 22 i wyżej...
Sprzedaż alkoholu w sklepach jest zakazana po godzinie 18 :)
Takie tam ciekaowstki odnośnie alkoholowo-imprezowego prawa w Norwegii.
Ja swój wyjaz do Stanów planuje na styczeń/luty 2013, moje 21 urodziny będę obchodziła pod koniec lutego więc myślę, że nie będzie tak źle...

Więcej na ten temat i bardziej dokładnie tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz