piątek, 4 maja 2012

O jaaaaaaaaaaaa... ja już chcę wakację! ja już chcę zrobić prawo jazdy i aplikować na au pair USA!!! Jeśli jestem podekscytowana samym pomysłem tak bardzo, to co będzie jak już znajdę rodzinę?!
Okej Sabina! Uspokój się! Zostało jeszcze MNÓSTWO CZASU! ech......

Nie miałam jednak dzisiaj tego testu z norweskiego, ale na bank będę miała we wtorek, a co za tym idzie? Większa ilość materiału -,-` ale nie ma co się przejmować takimi duperelami, skoro 15 maja mam coś w stylu pracy klasowej, a za miesiąc jeden wielki egzamin sprawdzający czy opanowałam materiał na poziomie A1. Wiem, wiem A1 to nic... ale jeśli uczysz się kompletnie nowego języka, z którym nigdy wcześniej nie miałeś styczności i który ma tysiąc dialektów, to jednak zmienia to postać rzeczy co nie? Jutro piątek! Po tym tygodniu naprawdę potrzebuje porządnego odpoczynku. Dziewczynki ładnie mi dały popalić... Moja host mama oznajmiła mi, że od dzisiaj zaczyna się jej dwu tygodniowy urlop i mamy pracować nad zachwaniem T. Mam nadzieję, że podołamy temu. Zadanie nie jest łatwe. T. została porządnie ukarana dzisiaj. Tydzień bez Ipada łuhuhu... Tego nigdy wcześniej nie było. Zobaczymy, czy to poskutkuje i oczywiście zaowocuje :)

Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz