wtorek, 19 czerwca 2012

Jeszcze dwa tygodnie

Tak bym chciała żeby Florence była na Heineken Opener Festival !!! aaaa jutro ogłoszenie ostatnich artystów, mimo że byłam już na The Kooks to chętnie bym ich zobaczyła jeszcze raz, "najmniej" bym się cieszyła z Jacka White'a, to wszystko brzmi tak nierealnie... Jeszcze tylko dwa tygodnie! Ach nie mogę się doczekać. Będę tylko trzy tygodnie w Polsce a mam tyle do zrobienia. Pomijając to, że muszę się zobaczyć z całą rodziną plus masą znajomych to jadę do Sopotu od 3-8 lipca, wracam do mojego rodzinnego miasta i zaczynam robić prawo jazdy w trybie mega przyspieszonym! a 18 lipca do 22 jestem w Rzymie!!! AAA Dwa dni temu zabukowałam bilety z moją przyjaciółką! 28 lipca wracam do Norwegii. Tylko trzy tygodnie wakacji, a tyle do zrobienia! Sabi podróżnik powraca :)

Byłam w sobotę na imprezie z Moniką i Sally i jak zwykle się wybawiłyśmy! Kurczę muszę zacząć nosić ze sobą apart bo nie mam żadnych zdjęć, a warto jakąś tam pamiątkę mieć... Po południu byłam na kawie z nowo poznaną Finką - Anitą bardzo miła i nieśmiała dziewczyna. Mam nadzieję, że będę miała okazję poznać ją bliżej. Nie pamiętam dokładnie jak długo była au pair, ale mniej więcej jakoś rok. Miała dwie goszczące rodziny, a obecnie mieszka ze swoim chłopakiem- Norwegiem :)
Wczoraj się spotkałam z jedną nową au pair Sarahjane bardzo ją polubiłam! Poszłyśmy do Beverly i spędziłyśmy tam z 4 godzin próbując rozmawiać z innym ludźmi po norwesku, tyle śmiechu było hahah :) Dzisiaj się z nią widzę znowu i z innymi dziewczynami również :) Moje życie towarzyskie znowu rozkwita :)

A jeśli chodzi o sprawy moje i mojej host family wszystko tak jak było, miałam teraz wolną sobotę, niedziele i poniedziałek. Poniedziałek za to, że zostałam dodatkowo z dziewczynkami w piątek wieczorem ach:) E. jutro wyjeżdża na trzy dni także zostaję z dziewczynkami do piątku sama no i w sumie z dziadkami bo wrócili z rejsu w niedzielę. A w czwartek, czwartek, czwartek zakończenie roku szkolnego... :)  Do moich wakacji zostało dwa tygodnie!


I jak zwykle polecam http://shinybox.pl/?ref=a267514 można wygrać darmowe pudełko kosmetyków! Wystarczy się zarejestrować, odpowiedzieć na 20 pytań i zaprosić kilku znajomych! Super sprawa, naprawdę działa xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz