środa, 9 stycznia 2013

Dostałam wczoraj dwa conditional offers z Chester uni., ale ja już sama nie wiem czy chcę studiować w takim małym mieście, niby jest taniej, ale na moim kierunku potrzebuję duże miasto, w którym będę miała możliwość praktyki zawodowej, gdzie będę potrzebowali ludzi po events management.
Nie mogę tego zmienić na dzień dzisiejszy. Stavanger moje obecne miasto nie należy do największych również, aczkolwiek wiele tu się dzieje i jak dla mnie wielkość jest idealna. Zawsze chciałam mieszkać w ogromnym mieście właśnie takim jak Londyn, ale po przeprowadzce i spędzonym czasie tutaj w Stavanger, zaczyna mnie przerażać wielkość Londynu. No, ale to wszystko wyjdzie w praniu. Na razie cieszę się z tego, że moja aplikacja idzie małymi kroczkami do przodu;)))

Wczoraj pół dnia spędziłam w Nærbø z K., a potem zrobiliśmy dwie rundki po Hundvagu i było tak, jak kiedyś...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz