piątek, 18 stycznia 2013

One Day


'One Day' - Zawsze chciałam obejrzeć ten film, aczkolwiek długo się broniłam przed nim. Wiedziałam, że jest naprawdę dobry, ale smutny. Parę dni temu w końcu udało mi się go obejrzeć.
Cudowny! Chciałabym tyle powiedzieć na jego temat, ale boję się, że jak już zacznę to powiem za dużo.  Film ten na pewno trafia na moją listę ulubionych. Dawno się aż tak nie wzruszyłam.  Bardzo gorąco wam polecam.  A sama zabieram się za przeczytanie książki!

PS

Słuchając samego utworu, na buzi pojawia się delikatny uśmiech, a łzy cisną mi się do oczu. Ciekawe połączenie, co? 

2 komentarze:

  1. Słucham audiobooka i o wiele więcej się tam dzieje niż w filmie, także bardzo polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam czytać książkę i już po pierwszych kilku stronach widzę, że jest mega szczegółowo! Dziękuję bardzo :))

      Usuń