wtorek, 8 maja 2012

Wszystko pod górkę wrrrrrrrrrrrr... jak mam zacząć oszczędzać, jak tu w końcu się do mnie odezwali z urzędu podatkowego... Goniłam ich cztery miesiące o kartę podatkową i wkońcu dowiedziałam się, że będę płacić 24% podatku bomba... szkoda tylko że przez ostatnie cztery miesiące moja host mama odprowadzała jakby połowe tego co teraz będę płacić... i na to wychodzi, że będę musiała dopłacić to co brakowało czyli jakiś 1000 zł bombaaa.... bomba plus super podatek wynoszący 1/3 mojej wypłaty... Niby zwracają na koniec roku, ale no sama nie wiem. Zobaczymy...

2 komentarze:

  1. Dziekuję ;)a z tym podatkiem to rzeczywiście, nie ciekawie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie jestem załamana tym podatkiem, ale na dniach ma mi się cała sytuacja wyjaśnić bo to z ich winy [czyt. urzędu] wszystko się tak skomplikowalo:(

    OdpowiedzUsuń